ITB Brukerforum Oslo - Livsvitenskapsbygget

Oppmøte: Ole-Johan Dahls hus Gaustadalléen 23B, 0349 Oslo - deretter befaring Livsvitenskapsbygget
Påmeldingsfrist:

NHO Elektro Automasjon (tidl. Integra) og Grønn Byggallianse ønsker velkommen til ITB Brukerforum på Livsvitenskapsbygget 19. juni. Se program og påmelding!

Agenda som følger;

8:00-8:30 Oppmøte og mingling

8:30-8:40 Velkommen v/NHO Elektro Automasjon, Ben Gjerland og Grønn Byggallianse, Wenche Dahl

8:40-9:00 Overordnet presentasjon av prosjektet, ved Hallvard Solend og Einar Aaseth, begge Statsbygg

9:00-9:30 Litt om samarbeid, gjennomføring og kontrakt, ved Hallvard Solend og Einar Aaseth, begge Statsbygg

9:30-9:45 Pause / mingling

9:45-10:10 ITB og Systematisk ferdigstillelse. Læring og fallgruver ved Bjørn Erik Biman Schneider Electric

10:10-10:30 Samtale ledet av Roar Smelhus, NHO Elektro Automasjon rundt læringspunkter rundt prosjektet

10:30 – Befaring

11:00 – Avslutning

Les mer om Livsvitenskapsbygget